miercuri, 7 iulie 2010

Things about me


Nu sunt aici sa cersesc atentie ...
Nu sunt aici sa caut iubit sau prieteni
Cine a trebuit sa stie ceva despre mine , a stiut deja ... cine nu trebuie sa stie nimic , nu va stii niciodata
Adesea, mi`as fi dorit sa nu treceti toti cu bocancii prin viata mea...
Nu am atacat pe nimeni pentru propria placere
Altii se simt excelent cand se i'au de viata mea si lucrul asta nu il inteleg ...
Iau criticile ca pe un rau care face bine ... dar ura asta exagerata imi face scarba !
Atunci cand ma critici si ma injuri, consider ca e dreptul meu sa iti spun sa te duci dracu’ :)
Pentru ca aici la mine, doar eu ma critic negativ, doar eu pot sa ma injur si doar eu pot sa zic ce vreau. Tu o sa zici intotdeauna ce vrei tu, dar o sa ramana tot ce vreau eu. Iti convine bine, daca nu in dreapta-sus ai un X. FOLOSESTE-L ;) !!!!
Nu am destramat relatii, nu am frant inimi, nu mi-am batut joc. Mi-am urmat instinctele. N-am calcat pe cadavre, nu am dat din coate.
Nu uita ca m`am sacrificat ani la rand ca sa ajung unde sunt ...ani in care tu poate ai copilarit ... NU UITA! Caci nici eu nu uit!
Am tras concluzii, aer in piept si am zis THE SHOW MUST BEGIN. Si chiar a inceput!
Spun intotdeauna ceea ce gandesc , din nefericire pentru mine
Pun foarte repede suflet intr`o relatie, din nefericire pentru mine
Daca prima data cand te-am vazut nu te suportam , e foarte greu ca acum sa imi schimb parerea
Nu vreau sa seman cu nimeni
Cred mult in mine , nu cred in lumea din jurul meu
Urasc persoanele care isi bat joc de sentimente
Nu vreau nimic de la nimeni , am totul
Nu visez sa ma cunoasca toata lumea , vreau sa exist doar pentru persoanele care conteaza
Nu iert niciodata
Nu ma injosesc niciodata
Nu renunt niciodata la ideile mele
Cateodata sunt incapatanata
Recunosc atunci cand gresesc
Pozele mele sau ipostazele in care sunt facute , nu arata cat de inteligenta sau cat de fraiera sunt
Daca vrei sa vezi cat de inteligenta sunt , puteam sa discutam oricand
Nu plac la toata lumea , dar plac cui vreau
Am cazut o singura data in viata mea si in momentul de fata inca lupt sa ma ridic
Urasc cu adevarat o singura persoana si am tot dreptul sa fac asta ...
Nu judec niciodata pe nimeni
Am facut multe prostii care nu s`au aflat niciodata
Pot fi extrem de educata si extrem de nesimtita cu cine nu ma respecta
Par aroganta ... si sunt cu cine vreau
Par fericita ... si nu sunt
Nu imi vand prietenia pe un " te iubesc " ... Prietenia e cu totul altceva
Am dezamagit decat acele persoane care nu m`au ascultat niciodata
Am mintit dar am si spus adevarul
Am spus ca imi e bine cand defapt simteam ca mor
Sunt clipe in care rad cu mare pofta,clipe in care zambesc, clipe in care zambesc fortat, clipe in ganduri si ma intristez si clipe in care plang ...
Nu am vrut niciodata sa fiu speciala , fac lucruri banale ... dar tot ceea ce fac poarta amprenta mea ...
Multa lume crede ca sunt rea si fara sentimente ... eu am vrut ca lumea sa creada asta
Am ales de multe ori sa plec inainte de a fi dezamagita
O singura persoana m`a facut sa ma schimb
Imi lipsesc cele mai stupide lucruri
A fost odata ... acum e altceva ...
Urasc fitzele
Urasc cocalarii
Urasc pitipoancele
Urasc sa nu mi se dea dreptate atunci cand am
Imi place sa merg prin fire,nirana,ocktoberfest...cu prietenii
Anotimpul preferat este VARA
Nu stiu sa astept prea mult ... vreau totul , nu ma multumesc cu jumatatile de masura
Ma lupt in fiecare zi cu mine , cu frica de a fi dezamagita din nou ...
Nu cred nimic din ceea ce mi se spune
Cu mine impart bune , rele , bucurii , dureri , lacrimi ... sunt eu si cu mine
Am toate defectele din lume si astea sunt singurele care vor fi vizibile lumii intregi ... calitatile sunt pentru "alesi"
Cand o sa iti aduci aminte de mine , fata ta o sa se lumineze cu un zambet ... e deajuns :)
Am lucruri pe care altii le viseaza ... dar care nu imi trebuiesc
Mereu am fost de parere ca trebuie sa lupti pentru ceea ce vrei sa ai si apoi trebuie sa lupti ca sa pastrezi ceea ce ai castigat.
Eu o sa ma ridic ... si o sa o fac singura asa cum am facut intotdeauna ... Azi sunt oricum mai "fericita" ... azi chiar am ras si o voi face si maine ....
Am fost 95 % sincer ... acel 5 % e o poveste .... povestea vietii mele

Un comentariu:

  1. imi place stilul tau si ceea ce scrii , mi se pare ca pui mult suflet in ceeace faci
    BTW cred ca te cunosc

    RăspundețiȘtergere